rabat-kupon.com
Hjem Alle Butikker MOLSLINJEN Rabatkode

MOLSLINJEN Kampagnekode og Kupon December 2022

Alle gyldige MOLSLINJEN kuponkoder og kuponer - spar op til 60% i December 2022

Her finder du den bedste MOLSLINJEN Rabatkupon i December 2022. Ved hjælp af MOLSLINJEN Rabatkode kan du spare en masse penge på din online MOLSLINJEN shopping. Gå ikke glip af!

• ALLE RABATTER
  • TILBUD

REKLAME

Prøv alle MOLSLINJEN-koder ved kassen med ét klik.

Betroet af 2.000.000+ brugere

Verificeret

Nogle brugerkommentarer på 【MOLSLINJEN】

MAJ-BRITT
2019-06-16 08:24:04

Spørg og du skal (IKKE) få svar...

Lørdag den 8.6 skal jeg færgen fra Spodsbjerg til Tårs på en dags tur. Vi ved ikke helt hvad tid vi skal afsted så vi bestiller ikke billet hjemmefra. Vi har aldrig sejlet med denne overfart før, såvi kender ikke priser, afgang eller noget. Da vi ankommer til Spodsbjerg færgehavn er kl 12.45. Vi er dog omme på bil siden men skulle ikke have bil med. Jeg går derfor over til billetlugen og spørger damen om hvor vi kan parkere når vi ikke skal have bilen med. Hun fortæller hvor og siger så, idet jeg skal til at gå tilbage, at jeg lige skal købe billet hos hende (midt i bil køen, på kørebanen? Ikke det sikreste sted at stå som gående passager). Jeg fortæller at vi er tre der skal over og hjem igen senere i dag. Hun udsteder så en billet til 3 voksne på 240 kr. (min fejl at jeg ikke for sagt 2 voksne og et barn). Billetnr. 8782211495.Da vi så står og venter på færgen, som jo først afgår 25 min senere opdager vi at det er en enkelt billet, så jeg skynder mig tilbage til billetlugen (igen krydsende færdsel?) og siger det jo er forkert. Jeg skulle jo have en dags billet. Svaret er dog bare at det kan jeg ikke få hos hende men kun online, mens hun taler videre i sin telefon og lukker lugen igen!!!! Altså hun kan ikke gøre noget ved det!Og det er her den dårlige service er!!!! For 1.jeg står med en mobiltelefon i hånden da jeg bestiller min billet - der skulle hun have fortalt at jeg kunne bestille den på nettet til næsten 1/2 pris!2. Da jeg nu bagefter står og siger til hende det er en fejl, skulle hun have tilbudt at tage den tilbage og så sagt at jeg kunne lige bestille den på min tlf til 1/2 pris!3. Da vi skal hjem fra Tårs er det en pc vi selv skal printe billetterne ud fra - dvs havde det været Tårs vi havde startet med at sejle udfra ville vi DER have fået beskeden om en dags billet op, og dermed fået den rigtige billet fra starten. Dvs servicen fra en ubemandet færge er BEDRE end fra en menneske betjent!!!!!4. Da vi kommer tilbage til Spodsbjerg om aftenen ser vi gennem vinduet at der står en tilsvarende pc i vente værelset. Dvs hvis hun ikke havde insisteret i at jeg skulle købe billet hos hende om morgenen, men jeg var gået via passagersalen som jeg var ved, så havde jeg også fået den rigtige billet fra starten! Hvorfor ved HUN ikke DET? Da jeg står og klager over den billet hun har solgt mig! At hun bare kunne annullere den og henvise mig til den pc der står i salen!!!!Det kostede mig derfor 440 kr at GÅ om bord på færgen 2 gange på samme dag - istedet for de 275 kr vi SKULLE have betalt! Det er simpelthen ikke i orden!Og ydermere når hun nu står og udsteder en Enkelt billet til 240 kr til en som står ud af sin bil og siger vi ikke vil tage bilen med over fordi vi bare lige skal over på den anden side - hvorfor fortæller hun så ikke som service info at det faktisk kun havde været 25 kr dyrere at tage bilen med!!!!! Når hun nu alligevel er ved at bilde mig ind at jeg ikke kan købe den billige dagsbillet nu!!!!!!!!!!!Det er simpelthen ikke i orden. Jeg står som første gangs passager på jeres afgang og forlader mig på jeres service og info. Og der var ingen der kunne være i tvivl om at det var første gang jeg var der eftersom hun skulle fortælle hvor alting var. Så er det simpelthen for dårligt at den service er så ringe at jeg ender med at betale 175 kr mere end nødvendigt for min endags rejse til Lolland!!!!!!!Tænk at det skal komme dertil at man skal ØNSKE at I nedlægger den menneske betjente billetlugen i Spodsbjerg fordi betjeningen vil være bedre via en pc! Og det er åbenbart ikke kun på den havn kundeservicen ikke fungerer!!! Det ses tydeligt i anmeldelserne her og på det faktum at I ikke svarer på mails sendt til jeres kundeservice hvis det er klager!!! Der er desværre ved at brede sig monopol på færge overfart - og dermed den totale kunde ligegyldighed som følger med den slags!Efter 10-12 dage fik jeg beløbet refunderet

Mette
2020-03-03 12:45:45

Havde ved en fejl booket billet via app…

Havde ved en fejl booket billet via app fra Jylland til Sjælland i stedet for omvendt. Ringede ind til kundeservice som ændrede med det samme. Bruger ofte Molslinjen, når vi rejser til Jylland med vores lille dreng - har altid en rigtig god oplevelse, og specielt når man rejser med små børn er det rart med et afbræk på køreturen.

Mads Kieldsen
2020-04-26 08:46:36

Vanvittig god oplevelse med overfarten…

Vanvittig god oplevelse med overfarten i Corona tiden. For det første havde vi været i god tid, og havde fået en god pris, som udkonkurrerede storebæltsbroen. Da vi ankommer til "express 2" 26/04 2020 kl 09:45 går det endda op for os at vi har fået plads på deres hurtigfærge. Fedt ! Vi havde valgt en billetform hvor vi skulle blive i bilen, og forventede derfor først at få noget at spise når vi landede i Århus . Ud af det blå kommer der en sød pige ved navn Ida, ned til os på bildækket, banker på ruden, og tilbyder os at tage en bestilling på mad og drikke.DESUDEN spørger hun om ikke vores hund skal have den del af vores mad som vi har fravalgt.Vi får 2 lækre grillpølse med tilbehør . 1 danskvand, og en virkelig lækker americano . MUMS !Vi ses helt klart igen

Jakob-Peter D. Ager
2019-09-03 16:40:14

Rigtig god service

Vi fik en rigtig god betjening af medarbejderne, det var vores allerførste tur med Molslinjen fra Århus til Sjælland, så vi var lidt usikker på hvordan det hele plejer at foregår. Vi blev guidet fra start til slut af de god servicearbejderne. 5 stjerner velfortjent

Jan Gerlach
2019-09-16 17:50:22

Jeg rejser tit med Molslinen og har oplevet en væsentlig forbedring af maden i restauranten.

Jeg rejser tit med Molslinen og har bemærket, at der de sidste måneder er sket en mærkbarkvalitetsændring i restauranten som har fået en lækker buffet. Der er gravid laks, æg og rejer, som måske godt kunne velsignes med lidt flere rejer. Røget øred med røræg.Fiskefileter, tykke og veltilberedte.3 lækre oste og frisk frugt. Hjemmebagt rugbrød m.v. Salaterne kan godt virke lidt tunge!Spiser man enkelt smørrebrød kan stjerneskuddet anbefales med både rejer og røget laks.Ved morgenbuffeen kunne leverpostejen godt trænge til en kærlig hånd den er altid tilberedtihjel, som om den har fået en time for meget.Jeg savner, at området for ikke buisenes class bliver indskrænket, særlig de nyste færger er indrettet som om næsten alle passagerer rejser på bklass, hvilket langt fra er tilfældet.Jeg håber der engang bliver råd til, at udskifte de meget slidte sæder i restauranten på nogleaf de ældste færger, det er ikke noget kønt syn.

Chr
2019-05-09 12:31:46

God kundeservice

Havde en gang fat-fingers, og trykket forkert i deres App på datoer. Kontaktede deres kundeservice, som var forstående og ændrede dato uden problemer. Tak for en god oplevelse, når man selv er lidt hurtig på aftrækkeren :)

Ellen-Johanne Karen Ella Andersen
2019-07-13 18:14:44

Jeg er overordnet tilfreds med

Jeg er overordnet tilfreds med, at tage færgen. Det har primært været Odden-Aarhus, idet Ebeltoft ruten sejler sjældent. Efter at have haft en dejlig uge i familiens ferielejlighed ved Ebeltoft strand, skulle vi hjem med Ebeltoft-Odden ruten. Vi har indtil videre ikke haft så meget at klage over, hvad angår parkeringen på færgen, men idag var ved at blive dråben. Vi kom tidligt, og boardede derfor tidligt. Vi havnede på første dæk, i en række ud af tre i den vognbane. Imens midtervognbanen mildest talt var Tom, og den sidste holdt i én række. Nok fordi den er smallere. Det ved jeg ikke. Bilerne holder som en sild i en tønde i vores vognbane. Vi bliver placeret ved en stolpe, som gør at min dør på inden måde kan komme op så jeg kan komme ud. Vi får allernådigst klemt bilen den smule frem der krævedes for, at jeg kunne klemme mig ud, med et dørhjørne der lige akkurat kan passere stolpen. Nu er stolpestykket så placeret således, at jeg på ingen og jeg mener absolut ingen måde kan åbne bagdøren for at få min hund ud, som sidder i en transportkasse på bagsædet.På den anden side, holder en anden bil, som vi jo heller ikke har lyst til at ødelægge ved, at åbne vores dør op i. Jeg får ham omsider ud, for han skal på ingen måder sidde i en bil der bliver varmere og varmere, i 55 minutter. Vi holdt yderst. I midterrækken holdt en bil, ca en halv billængde længere fremme. Der var det mildest talt næsten umuligt for passageren at komme både ud og ind fra bagsædet, og begge gange måtte personen klemme hånden mellem deres dør, og vores bil. Jeg havde ikke kunne klemme mig ind der. Det kan jeg ligeså godt sige. Overordnet set er jeg tilfreds. Dejlig temperatur indendørs, lækkert med hundeområde, det er fint til os. Men den parkeringsvejledning synes jeg ikke er helt iorden. Jeg er indforstået med, at det er en færge, hvor der skal være plads til de mange rejsende - men når jeg passerer næste dæk og ser til min store ærgrelse, at bilerne der holder med bedre plads til begge sider, fordi de holder i 2 rækker, så bliver jeg simpelthen en smule harm. Hvem skulle have stået til ansvar, hvis ikke jeg kunne få min hund ud - som er tilladt at have med, hvis bilen var blevet ridset, eller hvis jeg eller min kæreste ikke havde kunne komme ud af bilen? Man bør tænke lidt mere over hvordan man placerer bilerne. Når man knapt kan komme igennem for at komme til trappen eller komme ud, bør man ændre strategi.

Thomas N
2019-08-03 11:24:13

Dårlig stil med buffet

Færgen er sådan set fin nok, men man bør ikke bruge penge i buffeten.Den er for dyr, og ikke speciel interessant. Kaffen koster ekstra, men den er til gengæld også ret dårlig. Kage, en bette træstamme, får du oveni, til en merpris af 38,- kr. Røveri at stille den slags ved siden af den buffet, man har betalt for.Heldigvis er personalet ikke rustet til at håndtere hvem der har betalt, eller ej, så vi er blot nogle få, som er taget ved næsen.

Stig Hellstern
2020-03-26 16:51:14

Super service

Super service. Fik ombooket min reservervation uden beregning. Altid god service ombord, let at bestille på appen.

Flemming
2019-09-04 11:29:34

Godt, stabilt og troværdigt produkt.

Jeg bruger Molslinjen Odden-Aarhus jævnligt, og de overholder altid tiden - hurtig og effektiv måde at krydse Storebælt.Oplever kun hjælpsomt personale.

FAQ for MOLSLINJEN

Kan MOLSLINJEN virkelig tilbyde gratis ture?

Det er rigtigt, at fodgængere, cyklister og personer med handicapkort kan tage færgen gratis i Danmark gennem MOLSLINJEN. Kunder kan bestille gratis færgebilletter tirsdag, onsdag og torsdag i juli, august og september. For at kunne rejse gratis skal billetter købes online via dets websted eller applikation. Efter rejsen modtager dit betalingskort automatisk en refusion.

Kan jeg medbringe kæledyr på MOLSLINJEN?

selvfølgelig kan! Men de kæledyr, der bringes ind i MOLSLINJEN, skal være snoet i snor eller opbevares i en passende kasse og skal bringes ind i det specielle "hundeområde" på flyet, og hunden skal være i snor, og katten skal transporteres på færge i kassen. Af hygiejniske grunde er kæledyr ikke tilladt i restauranter og forretningslounger. Medbring dine lodne venner til en uforglemmelig tur.

Kan jeg anmode om en refusion fra MOLSLINJEN inden jeg rejser?

Ja, det afhænger af den billet, du har købt. MOLSLINJEN ved, at livet kan ændres. Hvis du køber den billigste billet, kan du ændre billetten tre måneder før afgang, men refusion understøttes ikke. Hvis det er en lidt dyrere billet undtagen tre måneders skift, MOLSLINJEN tillod dig at refundere.

Har MOLSLINJEN en særlig priszone?

Ja, MOLSLINJEN tilbyder en særlig priszone for kunder, der ønsker at købe produkter til lave priser. Kunder modtager Kampagnekode som betaling, når de handler hos MOLSLINJEN i specialpriszonen. MOLSLINJEN er sikker på, at der vil være en særlig overraskelse til kunder i rabatpriszonen.

Hvor meget kan jeg spare hos MOLSLINJEN?

Du kan spare meget på MOLSLINJEN med forskellige tilbud og rabatter fra MOLSLINJEN. I December kan kunderne nyde rabatter på op til 60%. For at spare flere penge poster MOLSLINJEN også ofte Rabatkode-oplysninger, som kunder er interesserede i, på forskellige sociale medier!

Hvad er det seneste tilbud til MOLSLINJEN-kunder?

MOLSLINJENs tilbud tiltrækker ofte mange kunder, fordi priserne er rigtig gode. Op til 60% rabatter på MOLSLINJEN er blevet vist på rabat-kupon.com, hvilket sparer dig D.kr.10 i gennemsnit, klik for at bruge! Gå selvfølgelig ikke glip af de forskellige eksklusive tilbud MOLSLINJEN distribuerer på sociale platforme for at spare dig selv endnu flere penge.